Kezdődik, kezdődik!

filmek&sorozatok tárháza

Én vagyok Groot (I Am Groot) – bemutató, élménybeszámoló
Cukiság faktor kimaxolva! 

Bemutatásra került a Disney+ streaming platformon a Marvel legújabb produkciója, az I Am Groot, vagyis magyar címén, az Én vagyok Groot. Ez a széria nem a klasszikus értelemben vett, stúdió által eddig felépített sorozatos formulát követi, ugyanis az egész produkció mindössze 5 epizódból áll, illetve minden rész tulajdonképpen csupán egy-egy, rövid, animációs kisfilm. Ahogy én értesültem róla, állítólag ez a sorozat nem tartozik a MCU kánonjába, de én őszintén szólva semmi olyan kivetni valót nem vettem észre, ami alapján ne lehetne beépíteni a Marvel Filmes Univeruzmába. Minden epizód egy önálló történetet mesél áll, egyáltalán nincs köztük összefüggés, vagyis ez egy antalógiasorozat, lényegében az első részt leszámítva, teljesen mindegy, milyen sorrendben nézed. Természetesen egyik Groot által átélt kaland sem lesz világmegváltó, egyértelműen nem ez lesz a Marvel csúcsprodukciója, illetve nem is nagyon hordoz magában semmilyen tanulságot, mégis a kisebbek, de tényleg talán az egész kicsik számára remek szórakozást nyújhat. Animáció tekintetében a sorozat gyönyörű. Őszintén szólva nem is nagyon tudom bekategorizálni. Egyértelműen animáció, mégis talán az animációnál is egy fokkal fejlettebb, egy CGI sorozatnak mondanám. A környezet, a karakterek mozgása, a természet ábrázolása mind egytől-egyig kiváló. Szereplők tekintetében tulajdonképpen Grooton kívül nem nagyon tudunk még kiről beszélni. Egy-egy kisállat, illetve idegenfaj feltűnik az epizódok során, valamint az utolsó részben kapunk két cameot is a Marveltől, de ezektől eltekintve tényleg csak Grootra koncentrálunk, akinek nyilván, mint mindig, a szókincse most is kimerül annyiban, hogy „Én vagyok Groot”.

iag2.jpeg

Összességében ennyit lehet elmondani erről a sorozatról, az elmondottaim alapján valószínűleg ti is rájöhettetek, hogy ez a széria semmi extra, az egészet nagyon max 15-20 perc alatt lelehet darálni, de időtöltésnek tökéletes, nem csak Marvel fanatikusoknak.

Ha tetszett ez a bemutató, élménybeszámló, lájkold a posztod, illetve kövesd a blogot, valamint természetesen, ha már te is láttad a sorozatot, mindenképp írd le a véleményedet kommentben. Hamarosan találkozunk, addig is sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdodikkezdodikfs.blog.hu/api/trackback/id/tr4817912161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kezdődik, kezdődik!

Friss topikok

Címkék

2022 (1) ajánló (1) ajánlók (2) akvárium (1) album (1) bemutató (1) bemutatók (2) D23 (1) Disney (1) Expo (1) Filmek (1) habibi (1) ibbigang (1) ibiacademy (1) kritika (1) kritikák (1) kritkák (1) Marvel (1) Movies (1) nagylemez (1) nasiimov (1) október10 (1) onthelow (1) otl (1) Series (1) Sorozatok (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása